A nova guida d'aria di Iwata: 4 manere di spray

5-Ways-to-Spray-PPT

"Quattru modi per spruzzare" - questu hè u nome di u novu cuncettu di marketing da u fabricatore giapponese Ibrata. L'impresa suppone u passu difficile, ma particularmente utile per i principianti, cù questo assortimentu airbrush chì hè unu chì pudete classificà cum'è amichevule. L’obbiettivu quì hè di dà à quelli interessati in aerografi un bellu sguardu à e caratteristiche è i vantaghji di ogni unità individuale di i più di 30 mudelli aerografi, simplificendu cusì a selezzione per e so esigenze individuali. Pudete esse familiarizatu cù sistemi simili da u mondu di sport, induve una racchetta di tennis difiere da una scala secondu a so rapidità o precisione.

Iwata spray gun. Sicondu e differenze geomettiche di sfarenti oggetti di varie varietà di pittura, i metudi seguenti sò spessu usati per operare a pistola spray Iwata in Giappone.
1. Metudu di spray trasversale. U mudellu di spray hè drittu. Mantene a pistola spray cun a manu diritta. Partite da u latu supranu left di l'operatore, spustate u spanner da sinistra à diritta. Fate una rapida volta à a strada è à manca. In generale, a superficia di cunghjunzione hè di 1/2, 1/3 è 1/4, chì pò esse maestrata secondu u tipu di revestimentu. Quandu una zona hè finita, spray un altru superficiu in sequenza. Sicondu u costumbre, a pulverizzione pò ancu esse realizata da a direzione opposta, vale à dì da u latu inferiore right di l'operatore à u latu supranu.
2. Metudu di spray spray longitudinale. U metudu hè simile à u metudu di spraying horizontale, eccettu chì u mudellu di l'ugnu di pistola Iwata giapponese hè cambiatu in a direzione orizzontale, è a pistola di pulizia corre da sinistra, in cima o in cima diritta in fondu. Pudete ancu eseguisce avanti è avanti da a dritta in fondu o à a sinistra in bassa.
3. Metudu di croce verticale è horizontale. Quandu spraying, spruzzo avanti e avanti longitudinalmente. Quandu si spraying per a seconda volta, spruverete avanti è avanti trasversalmente. Cambia a direzzione di u disegnu ogni volta.


Tempu di posta: 24 dic