Harder & Steenbeck: Nuova tecnulugia per aghi più forti

e478fb67

Harder & Steenbeck hà investitu di pocu in a so installazione di fabbricazione in Norderstedt, Germania. Trè maiori tecniche CNC di alta tecnulugia annuali ùn anu micca solu aumentatu assai a so capacità di fabricazione, ma anu apertu ancu novi viaghji per u cuncepimentu è u sviluppu di i prudutti.

 Una nova macchina fresatura è torcia CNC completa i macchine di punta à l ‟arte di u fattu di i aerografi Harder & Steenbeck, mentre una nova macchina di lucidatura permette una finitura ancu più fine per esse applicata à e parti dopu esse lavurate.

 Ma l'unità chì offre u più grande interessu à l'utilizatori di Harder & Steenbeck hè a nova macchina di agulla CNC. A capacità di sta macchina hà significatu chì H&S puderà purtà e so idee in novu per a furmazione è finitura di l'aguli. È cusì cun questa nova libertà, cumincianu à investigà cumu si esse megliu!

 U primu scopu era quellu chì tutti volenu da una agulla - per esse più forti! U novu equipamentu pò travaglià cù e furmate materiali più esotici, è cusì i novi aguli sò fabbricati da un materiale chì hè quasi 1/3 più duru di quellu precedente.

 È dopu, u disignu ... Moltu hè statu fattu recentemente di l'auguli "doppia taper". Hè assulutamente veru chì l'agulla doppia taper hè superiore à e misure à una sola taper. Tuttavia, solu esse un doppia taper hè micca una garanzia di successu. H&S hà amparatu chì u puntu in quale a pittura "si libera" da l'agulla hè u puntu più criticu. Per u travagliu di dettagliu, hè quì chì i dui tapers si incontranu.

 H&S hà realizatu un studiu à traversu 2018 di a lunghezza taper, d'anguli è di cume a transizione di u prugnu entre i dui tappi. Dopu parechji prototipi, è assai tempu dedicatu à travaglià cù artisti, una nova specificazione mejorata hè stata creata per tutte e dimensioni da 0,15 mm à 0,6 mm.

 H&S hà pigliatu ancu l'uppurtunità di fà l'indicazioni d'identificazione di l'agulla in u spinu più faciule da capisce, cumu pudete vede in i ritratti. E bozzoli portanu avà ancu u listessu metudu simplice.

 I feedback nantu à i novi aghi hè tuttu ciò chì H&S hà aspittatu - un più cuntrollu di i detagli, e linee più finite è una atomizazione in generale megliu attraversu a gamma di trigger. Ci sò ancu menu propensi à a punta asciutta è duvuta à u materiale più duru è à u disignu rivisitu, sò assai più robusti cà e versioni precedenti.

Nisun mezu relacionatu.


Tempu di posta: 24 dic