Analisi Sutta U Sviluppu Di U Mercatu di Arma Spray In Casa è à l'estero

A pistola Spray hè un tipu di equipaggiu chì usa a rapida liberazione di l'aria liquida o cumpressa cum'è putenza. Pò esse usatu in spraying di bastimenti è hè un strumentu indispensabile in u prucessu di decorazione. Pò esse usatu in u campu di spraying di veiculi, cum'è spraying di riparazione di automobile, spraying OEM di automobile, spraying di veiculi ferroviari, etc. pò ancu esse usatu in spraying di metalli, spraying di plastica, spraying di legno, spraying industriale, spruzzatura di materiale nano, arti Spraying è altri campi.

A pistola spray hè sviluppata cù u sviluppu di l'industria di l'automobile è l'industria di rivestimentu. Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di l'industria mundiale di l'automobilismo è di rivestimentu, l'industria di i pistoli di pulverizzazione sviluppeghja dinò, e categorie di produtti crescenu, i campi di applicazioni sò in espansione, e presentanu e seguenti caratteristiche:

L'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia sò i principali mercati di u cunsumu. A dumanda di cunsumazione di pistola spray deriva principalmente da i campi di l'automobile, a custruzzione, a produzzione di legnu è i prudutti industriali. A situazione di u cunsumu hà una grande relazione cù u sviluppu di u mercatu downstream. Da u sviluppu di u mercatu downstream, si pò vede chì l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia sò i principali mercati cunsumatori di l'aerugrafia mundiale, cù una grande dumanda di cunsumu.

L'Asia hè a regione principale di a supply. Cù u sviluppu di u Mercatu di pulveri di pulveri in l'America di u Nordu è in Europa, l'Asia hà diventatu gradualmente a principale zona di fornitura di pistola di pulverizzante in u mondu sottu a tendenza di trasferimentu industriale. Trà di elli, a Cina hà prufittu di u sviluppu ecunomicu è di u rapidu sviluppu di l'industria di i pistoli spray. I pruduttori impurtanti glubali anu gradualmente stabilitu l'imprese interamente possedute o straniere in Cina per impegnà in a produzzione di prudutti è prumove a rapida crescita di l'offerta.

A cumpetizione trà l'imprese hè di più feruta. Ci sò alcune barriere tecniche è finanziarie in l'industria di i pistoli spray. Oghje, i principali marchi di i pistoli spray in u mondu includenu SATA tedesca, ananiste giapponese Iwata, gruppu di pittura di marche finite americane, gurik americanu, pittura Swiss Jinma, Wagner tedescu, club di u tippu xucannak giapponese, eccu l'ultimi anni, cù u sviluppu di l'industria glubale spray spray è u prugressu di a tecnulugia, più è più imprese entranu à l'industria, chì face a cuncurrenza di u mercatu sempre di più fieru.

L'abilità di l'innuvazione hè in constantemente migliurà. Nta l'ultimi anni, guidata da a dumanda di u mercatu è u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a capacità di nuvità di l'industria glubale spray hè in permanenza in migliurà, i tipi di produtti di pistole spray sò in continua espansione, u rendimentu hè in permanenza in mellora, è a quota di u mercatu di pistole sprayless airless, pistole spray automatiche, pistole spray di prutezione ambientale è altri prudutti hè in crescita.

L'aerògrafu hè un putente strumentu creattivu chì pò stà solu cum'è una dichjarazione artistica o esse incorporatu in una "scatula di eines" creativa esistente per pruduce una ricca stratificazione di tecniche varie.

Attualmente, in i paesi sviluppati industriali stranieri, l'aerugrafia in u mudellu di l'automobilistica è l'industria di u maquillu hè generalmente à un livellu più avanzatu, e grande imprese di u mondu sò cuncentrate principalmente in USA è u Giappone. Intantu, e cumpagnie straniere anu un equipamentu più avanzatu, una forte capacità di R & D, u livellu tecnicu hè in una pusizione di punta.

Eppuru chì a vendita di l'aerugrafia hà purtatu assai opportunità, u gruppu di studiu recomenda i novi entranti chì anu solu soldi, ma senza vantaghju tecnicu è supportu downstream, ùn entranu micca in u campu di l'aerugraffiu in furia.


Tempu di posta: 24 dic