A rivista Airbrush Step by Step disponibile in i libri in 7 paesi da u 2019

ASBS_Weltkarte_V2

Airbrush Step by Step hè a rivista per tutti l'artisti di l'aerugraffiu: da principiante à avanzatu, da airbrusher classicu à modellista, body and interpreter di clienti à illustratore prufessiunale.

 Airbrush Step by Step hè destinatu à tutti quelli chì sianu interessati à temi pratichi di aerografu è volenu migliurà e so cumpetenze aerografiche per mezu di cunsiglii d'usu creattivu è infurmazioni basi.

 Airbrush Step by Step proporciona istruzzioni passu per passu per illustrazioni di l'aerugraffiu à sfarenti livelli di difficultà. Fornisce cunniscenze basiche è cunsiglii prufessiunali, presenta prudutti attuali è tecniche più recenti è presenta nutizie è raporti nantu à u sughjettu di l'aerugraffiu è l'illustrazione.

Airbrush Step by Step abarca un vastu spettru di pratiche è creative di cuntenutu: serie informativa di base, elaborazione di rapporti, interviste artistiche è portafolii, presentazioni di produtti è teste, ancu attuali è raporti pratichi vi invitanu à leghje, navigà, revue è recullà u librettu.

A partenza da a nova emissione 01/19, l'edizione in inglese di a rivista Airbrush Step by Step serà ancu venduta in magazini di libri è di ghjurnali in 7 paesi, à dì in i Stati Uniti, Regnu Unitu, Spagna, Portugallu, Brasile, Canada è Australia. . A rivista Airbrush Step by Step hè stata publicata in lingua inglese da 11 anni. Finu à ora, e copie sò state vendite solu à i magazzini di supply airbrush, attraversu l'abbonamentu cum'è in ligna.

A causa di u fattu chì a distribuzione internaziunale sarà gestita da u RU, u prezzu di a copia nantu à a copertura mostrarà 6,99 GBP. A pubblicazione è a stampa sò sempre "fatta in Germania". A squadra ASBS hè particularmente fieru chì a rivista serà dispunibule in i magazini di libri Barnes & Noble in i Stati Uniti. U prezzu di a copia di i Stati Uniti serà 12.99 USD.

A causa di a stagione di vacanze, u trasportu internaziunale di u numeru cumincià solu in Ghjennaghju, cusì puderà piglià finu à Febbraiu finu à chì a rivista hà da avè arrivatu à i negozi in i paesi citati. E più dettagliate nantu à i magazzini specifichi è i cummercializatori saranu dispunibili à a mità di ghjennaghju.

Nisun mezu relacionatu.


Tempu di posta: 24 dic